Jag blir galen

Detta har hänt:

December 2008: Min älskade ipod försvinner spårlöst bara några dagar efter min ankomst till Kaprun.
Februari 2009: Under banåkningen knäcker jag displayen på min fina rosa mobil.
Pågår ännu: Min sex år gamla dator börjar känna sig rejält trött och jag är lycklig varje gång han ens startar.

Fredag den 13 feb: Min externa hårddisk (som är enda stället där jag har all min musik och alla bilder från 2003 och framåt) vill inte starta.

JAG BLIR GALEN!!!!!!!!!

Tänk om allt på hårddisken gått förlorat. Ingen kan ersätta mina bilder som är 6 år gamla.

Min hårddisk är inte ens ett år gammal. Bra skit.

Jag ska börja hugga in saker i stentavlor istället.

///Gany


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0