Bajs

Fy tusan vad jag är bitter nu!

Sitter och diskuterar det manliga könet med min bästaste bästa vän i hela världen och vi är less. Less på att inte förstå sig på pojkarna, less på att det alltid är nåt problem i vägen och allmänt less på alla skithögar.
Vad gör man?
Hur gör man?
Kan nån förklara hur dom fungerar?

Nej, jag fortsätter i min nya anda. Bara ha kul med flickorna. Usch vad karlar är jobbiga. Men skidskolepojkarna kan man iaf få lite kramar av så man inte känner sig så ensam :P Det är ju alltid något.

Usch.
///gany


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror att man måste få sin dos "skithögar" innan man träffar rätt... Till slut när man minst anar det träffar man den som är ämnad åt just sig. Det finns någon åt alla! Ge inte upp :o)



Ha det bra!

Kram

2009-02-24 @ 19:22:45
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0