Ångest

fy tusan vad jag börjar få ångest nu. Nu har jag i princip 2 månader kvar här. Sen väntar ungefär 6 till nästa säsong och vad tusan ska jag göra då?!
Det är verkligen jobbigt. Jag har inte en aning. Funderade på Norge men folk börjar lämna där så jag vet inte längre. Ville ju återvända pga av människorna. Annars har ju Norge pengarna jag vill ha..

Har inget boende någonstans utom i Sthlm och där vill jag inte vara. Jag vill ha ett jobb, ett liv vid sidan av jobbet och pengar som kommer in på kontot. Är det för många krav?

Åh jag blir galen!!
Ska flirta med familjen Gyllenhammar vars barn jag har på privatlektion hela veckan så kanske dom ger mig ett bra jobb. Pengar verkar inte vara en trång sektor där iaf och barnen älskar mig...

///Hanna

Kommentarer
Postat av: Mams

Flirta på du ....

2009-02-25 @ 10:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0