Sprutdags

Imorrn smäller det. Eller, det sticker iaf. Fick tid hos vårdcentralen för att hinna få Svinsprutan innan vi åker.
Får se hur man mår sen. En av personalen på jobbet har haft en riktigt elak förkylning och frossa o grejer som hållt i sig i snart 1 vecka o det vill man ju gärna slippa.
Hoppas jag har pappas & mormors gener i stora mängder, dom fick inte ens ont i armen.

Men men, den som lever får se. Är hellre lite halvhängig i några dar än hamnar på Egyptiskt sjukhus med svinis.



Ska ni ta sprutan?

///Gana

Kommentarer
Postat av: elin

Haha, jag tog den idag oxå å hittills mår jag som en prima ballerina:) Min plan är att inte känna efter å hoppas de hjälper!

2009-12-01 @ 20:01:53
URL: http://blomquistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0