Shopping och biverkningar

När Mange slutade jobbet igår hämtade jag upp honom och så tog vi en tur till kupolen. Hans yngsta systerdotter fyller 6 nästa vecka så vi behövde en present. Sen hade Mange spanat in ett par pjäxor som han ville att mina proffessionella ögon skulle ta sig en titt på, haha.

  

Jag lyckades även komma över en topp till jul, så nu är det problemet löst. Sen köpte jag lite smågrejer till mina julkort jag ska göra.



Vi hade båda grymt ont i armen och var gravt handikappade med vänstern under kvällen. När vi kom hem kände jag mig riktigt hängig och frös så jag skakade. Tog en ipren innan jag somnade men sov jättedåligt. Vi var båda två vakna vid 6-tiden och jag låg bara och vände och vred på mig då allt i kroppen ömmade och kändes stelt.
Tog en ny ipren och vaknade igen vid elva. Ska bita ihop nu och åka till Insjön och jobba i tre timmar. Hoppas det har gått över nu, känner mig iaf lite piggare. Värken i armen har också försvunnit.

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0