Kaaaallt

Imorse när vi gick upp stod termometern på -10. MINUS TIO! Varmjackan åkte fram och så for vi iväg till VC. Sprutan gick fort o lätt o ta och än så länge känns det bra. Jag o Mange ska gå på Elins taktik och inte känna efter så mycket. :)
När Mange släppt av mig hemma tog jag tag i projektet Få liv i Fabian. Han har stått still ett par dar nere på parkeringen här utanför oss = ingen motorvärmare. Han var så kall stackarn!
Massor med frost utanpå såklart, men minst lika mycket inuti. Varmkörde honom en stund såpass så jag kunde köra upp honom till Manges carport. Där står han nu med motorvärmaren i och kupévärmaren på för fulla muggar. När han blivit varm o gosig igen ska jag köra upp honom till Norsgatan där jag har min plats med mv-uttag.

Har tvivlat lite under hösten om den verkligen funkar, och nu när jag vet att det inte är nåt i Fabian det är fel på ska det bli intressant o se. Vet att klockan i timern i min mv-stolpe går 45 min före men....

Har slagit in några små julklappar till min karl och gömt dom (han smygkikar så otroligt!) och så går tvättmaskinen för fullt. Ska även ta tag i några packlistor. :)
Jaa, så ser min dag ut. Hur har ni det själva i kylan? Lika kallt överallt?

///Gana

Kommentarer
Postat av: elin

I Funäs och Ramis kan jag meddela att temperaturen idag legat ganska stabilt på -22 grader..hela dagen! Svinkallt:)

2009-12-02 @ 20:12:28
URL: http://blomquistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0