En tripp till Mora

Det är vad jag ska hitta på idag. Kände igår ett tryck innanför ingången till vänster öra. Blev värre under natten och höll mig vaken imorse.
Ringde sjukvårdsupplysningen då jag inte vet om det bara är typ en finne eller nåt inuti, eller om det är nåt annat. Är ju inte så sugen på öroninflammation när vi ska flyga på tisdag, men det är isf bara o gilla läget, hinner ju i sånt fall få medicin.

Så tjugo i tre ska jag vara på Mora lasarett. Sen blir det till att ila hem efter Mange och sen vidare mot Sollerön och middag hos Maria & Mange B. DET ska iaf bli himla trevligt!!

Wish me luck!

///Gana

Kommentarer
Postat av: Elin

Men, dumma öron vi har! Hoppas verkligen det går över tills ni ska åka och att det inte är något allvarligt =) Ha det så trevligt ikväll!

2009-12-05 @ 16:28:14
URL: http://eamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0