En sömnig dag

Åter i Leksand. Igår kväll var vi ut en sväng med Manges kompisar på stan och svirade. Blev dock inte alltför blött och sent eftersom Manges skulle jobba idag.
Vaknade strax före elva när Mange ringde och berättade att halva Dalarna hade strömavbrott och han satt på jobbet och spelade kort och åt godis och fick typ 500 :- timman, vissa har det jobbigt.
Tanken på ett mörkt och dött hem gjorde mig inte så sugen på att gå upp så jag somnade om och vaknade halv ett då jag tog mig i kragen och gick upp.

När jag hämtat Mange på jobbet bjöd vi över hans föräldrar på middag och sen gick vi allihop på bio och såg Göta Kanal 3. Filmen var precis så bra/dålig som jag trott. Man skrattade en hel del, men mycket pga att filmen och skämten var så dåliga. Mysigt var det hur som helst.

Sen har vi båda packat för Ramis. Jag åker imorrn på dan och Mange kommer på onsdag med resten av min familj.
Bloggandet kommer därför ligga på is en hel del de kommande 2 veckorna. Hoppas ni kan stå ut ändå!
Kika gärna in i Fjunes, Elins eller Andréas bloggar för lite skön vinteruppdatering!

Vill dessutom lite i förväg passa på att önska alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR! :)

Kramar,
Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0