Skidskola

Jag har gått i skidskola!

När jag köpte längdgrejer för nån månad sen så fick jag en gratis lektion med vår längdfröken Mikaela. Bokade den till idag och det var jättekul!

Så himlans roligt att själv få vara eleven nån gång! Vi åkte 2 varv på 2,5km slingan och hon finslipade min egenlärda teknik. Dessutom stekte solen, kroppen värkte inte för en gångs skull och vi såg tussilagosar :)

Efter lektionen fick jag äta glass med Jocke på Rudolf.
Skippade dock innebandyn idag för jag orkar inte. Blir sova tidigt idag. Efter imorrn är halva veckan klar!

Jag och Hedvig har även kommit på vad vi ska vara på avslutningsfesten 4 maj. Årets tema är Sjukhus/Sjukhusserier (aptråkigt!). Vi vill inte vara sjuksköterskor i små supersexiga klänningar så nu har vi kommit på en asbra grej :)
Tänker dessvärre (för er) inte avslöja det än. Ni får snällt vänta :)
En ledtråd är iaf att vi kommer vara starkt beroende av varann!

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0