Parkhäng utan hopp

Idag på eftermiddagen skulle vi ha "parkhäng" för personalen efter stängning.
Jag och Sabine fikade och åkte sen upp, tog brädan eftersom jag  haft brädlektion sista timmen. Men nåt kändes konstigt fast jag inte vet vad, och när vi åkte 2 gången ner mot liften fick jag ett jävulskt tåhugg och det tog tvärstopp (Skyller absolut inte på brädan, jag var sopan). Landade på axeln och knycklade ihop överkroppen ovanpå.
Blev rätt skärrad och kunde inte riktigt tala om för Rolle om jag hade ont eller ej. Så han körde ner mig på skotern till läkarrummet o gjorde en undersökning av axlar, rygg o armar. Var lugnt men känner mig rätt groggy och mörbultad.
Sjukt jävla onödigt.

Åkte med Hanna o Peter hem vid 6 o ska vila upp mig  lite i några timmar. Tror inte jag åker nå skidor ikväll på nattskidåkningen men visst får man gå på afterski ändå? Har ju ändå åkt hela dagen :)

///Gany - ibland får man känna att man lever

Kommentarer
Postat av: mams

Hur mår du nu då?

2009-04-02 @ 18:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0