Filmmaraton

Igår hade vi en riktig fimdag. Under dagen hann vi med 4 filmer i princip i rad.
Det som sågs var:

¤ Peter Pan
¤ Seven years in Tibet
¤ Hotet
¤ Kopps

Sen var klockan mycket och alla trötta efter denna slitiga dag. Vi hade  middagspaus i mitten då Helena bjöd på en fantastiskt god kycklingrätt. Hon kan hon!

Idag skulle jag se på Hitta Nemo som jag och Fredrik ju satt o citerade häromdan. Hyrde den på OK/Q8. Men vad sker? Den hackar som en tok efter typ en halvtimme så vi gav upp nu. Ska vänta på min tvätt och se hem o äta lite lunch.
Ikväll har vi avslutning med skidskolan. Undrar jag var Steffe kokat ihop.

///Gany

Kommentarer
Postat av: mams

Det är bra att du inte ser så läskiga filmer. Peter Pan och Hitta Nemo är rätt för dig, tror jag helt säkert.

Ta det lugnt i kväll. Skidskoleavslutning ska genomsyras av glada pigga barn och vuxna. puss

2009-04-28 @ 13:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0