Den här kammen...

...som både mamma och mormor snackar om att jag ska pilla loss pinnar på. Jag har ju ingen sån. Då är det mycket svårare att se att det är få dagar kvar. :(
Idag sken solen från en klarblå himmel på morgonen så jag bestämde mig för att ge järnet på mina två lektioner. Sagt och gjort. Skattjakt med 5 superglada och mysiga snögubbar & därefter 2 timmar privat med de 4 barnen jag haft under veckan.

In på lunchen. Tog på mig Jockes JÄÄÄÄTTESTORA jibbkläder, Frippes hörlurar, Gogglar & mössa. På med twintips och ut och shredda ett åk bara för att jag var så ful (läs: häftig)
Dic och Larsson (läs: Lärare på SCoTT) tyckte iaf att jag var ashäftig - och jag med.
Anammade hela skidåkningsstilen till punkt o pricka. Hade stavar som var typ 80 cm långa hängades utefter kroppen, körde utanför pisten så mycket det gick. Bakvikt. Passgång. I princip bara rakt ner.
Ja, som jibbers gör med  andra ord.

Sen in på lunch. Och då tror jag att jag slog i nån slags vägg. Det mulnade ute, ögonlocken blev bly och världen svart.
Har fortfarande inte hämtat mig helt. Men ska snart iväg och basta och grilla korv hos Hennie som jobbade på LillRamis förra året. Sen ska vi på 720. Men jag är chaufför så det blir lugnt. Tror inte jag är en lika pepp chaufför som i fredags heller, så antagligen lär jag tröttna.

Nä! Nu räcker det! Nu ska jag sluta vara en sån jäkla Bitter***** och skärpa till mig!

///Gany

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är ju alltid tungt i slutet på säsongen... Kämpa på! Du måste ha varit ascool som jibber- haha :oD Ingen bild att visa?!



Kram



2009-04-22 @ 18:22:20
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0