Att känna sig klar

Idag kände jag det igen. Faan, vad jag börjar bli klar för i år nu.
Första lektionen har jag Smygare (6-9åringar nybörjare) och det är rätt segt för de är inte lika söta som 3åringarna. :) Däremot har jag en tjej i gruppen som har Blödarsjuka och hon måste ju ha 100% uppsikt så Frippe åker med henne. Enligt hennes pappa är det okej att hon ramlar men det farliga är ifall hon skulle bli påkörd. Inre blödningar syns ju inte...
Sjukt läskig sjukdom det där.

Andra lektionen gick bra. Fick plötsligt tillbaks min annars bortsprungna fantasi och lekglädje. Kan ha berott på att det är tredje gången jag har en av ungarna och andra gången jag har ett annat syskonpar. Sånt e roligt.
Den lektionen gick hur som helst bra :)

Hade lunch och sen Alpin Level 4 (asgrymma åkare 10-13 år)
Men tamejtusan. Jag orkar inte mer. Till råga på allt fick jag en privatlektion med en femårig nybörjare. Upp och ner, upp o ner på Lillramis. Bläää! Men fejkleendet var på nästan hela tiden.

Har nu vart o simmat iaf. Tusen miljoner ungar i bassängen. Jag som är van o simma själv. Blev bara 1 km eftersom det kändes som att man simmade på öppet vatten.
Har nu avnjutit ytterligare en, i Elins ögon, exotisk middag. Idag blev det korv med bröd, ananas o kiwi. Inte ascoolt om ni frågar mig :)

Blir sängen tidigt idag igen. Clinic imorrn bitti och så ska jag ju ta mig igenom en vecka till. FULL med 08or!
Den här veckan trängs ungefär 20 000 personer i Funäsdalsområdet. Det märks. Helt sjukt mycket folk, och helgresenärerna har inte kommit än...

Dagens ljuspunkt (förutom att Pinnen kommer på torsdag såklart!) är att Betty smsade idag och talade om (ingen som frågade mig inte) att hon minsann kommer hit nästa fredag. :) Kul i jul men bättre i påsk!! :)

///Gany

Kommentarer
Postat av: mams

Men snart är du hemma ... när kommer Alle då och livar upp? Sedan kommer ju världens bästa moster också. Hon kan säkert laga lite god exotisk påskmiddag åt dig och Elin, typ. Hur är det med fröken axel? Här var det blåsig vår i dag och nu är det kallt, bara några plus faktiskt. Håll tummarna för mig och pappa på onsdag när vi åker över, det ska blåsa :-( PUSS!!

2009-04-06 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0