Armar och bio

Idag känner jag mig överkörd av ett tåg. När jag vaknade imorse och skulle ur sängen var jag stel typ överallt.
Under dagen har dock vänster arm/axel varit värst. Är ingen fara men musklerna har fått sig en smäll och är stela så jag har lite problem (okej, ganska stora) att lyfta armen och ta i med den. Tur att jag har 2. :)
Rolle villa iaf kolla allt imorse igen men ingen fara på taket. Jag får leva med detta några dar så går det nog över sen :)

Ikväll bjöd VD-Anders oss på bio. Eller, nerladdad dvd-film på bioduk för att vara exakt.
Filmen var hur som helst Slumdog Millionaire och var bra. Utspelas i Indien med en kille som är med i "Vem vill bli miljonär". Medan han får frågorna får man flashbacks till hans inte jättemysiga uppväxt i kåkstäderna utanför Mumbay.
Rörande och rätt hemsk men bra.

Nu efter lite te blir det sängen. Måste bli klar med Flyga Drake-boken också.

///Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0