Utflykt

Blev ett litet äventyr på kvällningen. Vi hade nästan inget bröd till frukosten imorgon så jag och Otto åkte ner till Haukeligrend (ca 30 min) och fick två lådor av Spar-butiken där. Fick se trafiken på E134 o jisses vilka vägar det är. Dom svänger HELA tiden, är jättesmala, ibland med stup åt ena hållet (typ alperna) och med massa tung trafik.
Även fast klockan var över nio så var det riktigt mycket bilar.
Väl hemma blev det en kopp te och lite kex och snart blir det nog några SATC-avsnitt. Så skönt att inte veta att man ska upp 6 imorrn. :)
Natti natti


Kommentarer
Postat av: bett

snart kan jag också se satc, besällde boxen nu :D:D:D:D

2008-09-11 @ 22:56:45
Postat av: Mams

Jaha då förstår jag varför du inte vill snacke med mig på msn. På tur i Norge!

2008-09-12 @ 16:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0