Stupid Americans!

Åh, varför är det så att har man gäster som är dryga, sätter egna regler, beter sig allmänt illa men samtidigt vill vara din bästa kompis alltid amerikaner!?
Ikväll kom det två amerikanska gubbar typ kl 9. Dom skulle ha is (när jag tömt ismaskinen för kvällen 4 minuter tidigare), värmt rundstykke (alltså, tänk er en halv fralla med sallad, ost och skinka. Vill ni ha den micrad? Usch.) och låna min öppnare mest hela tiden.
Till på köpet sätter dom sig i restaurangen och dricker medhavd non alcoholic öl. Jag påpekar att dom inte får dricka medhavd dryck förutom på sina rum, men dom bara skiter blankt i det och ber mig hämta "Eric" (amerikanskt uttal här) som jobbar i repan. Hämtar honom och han säger samma sak till dem, men då gör dom så att de köper en non alcoholic öl av oss och har då en från oss och två från dem själva. ÅÅåååh Idioter!!!!
Halv elva gick dom hem iaf och elva stängde jag. Det var skönt det.

2 dagar ledigt nu. :)
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0