Sommar, sommar, sommar

Alltså, helt sjukt!

När jag kom för tre veckor sen möttes jag av grått kallt väder och undrade varför jag inte tagit med mig ännu mera varma gosestrumpor o sånt.
Nu har vi haft fint väder, med några dagars undantag, i 2 veckor och idag är det verkligen SOMMAR!

Sov till 11 idag och sen blev det lugn o skön frukost. Tvingade med mig Rickard på en liten topptur på berget bakom. Vi gick i shorts och t-shirt. Det fläktade lite på toppen men vinden var varm.
När vi kom ner igen satt vi ute och jag tog ut pilatesbollen o en yogamatta o körde lite styrka utomhus.
Sen har jag legat o läst och solat. Helt galet varmt.
Och nu, fastän klockan är nästan halv 6 är det fortfarande så pass varmt att man kan ha shorts o sport-bh på sig ute. Solen steker. Fick till o med lite färg. :)

Ikväll blir det kanske bastu nere vid sjön. We'll see.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Butt!

typ: "hoppsan jag gick ut på balkongen i 5 minuter och kom in som en peppis" :P

Jag har utmanat dig, spana in min blogg! :D PUSS!

2008-09-24 @ 23:31:38
URL: http://mosterb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0