Slappardag

Sov länge imorse och gick upp o åt frukost. Solen lyste till en början men nu är det Norgegrått igen. Eftersom tv-rummet för ovanlighetens skull var oockuperat la jag mig där och tittade på Brokeback Mountain. Hade ju ännu inte lyckats se den fast jag velat sen den kom på bio.
Man blev allt lite tagen av den och medryckt i den sorgliga sinnesstämningen. Ska hursomhelst jobba om 45 minuter nu så då får man väl rycka upp sig lite.
Idag kom cheferna tillbaks från sin lilla tripp till Stavanger där de varit på nåt slags möte/kurs. Ska ta tag i Felicia och fråga om min ledighet i oktober är möjlig. Isåfall är jag ledig 13-24e så då blir det tripp till Sthlm och Hemsedal.
Här har vi "Singel på fjellet" i helgen så det blir till o passa upp på massa 35-40 plussare som letar kärlek. Intressant är väl bara förnamnet.
Ha en bra kväll!

///GanA


Kommentarer
Postat av: elin

hoppas du kollade lite snyggt åt mig å!:) nästan bästa filmen i de fallet:P

2008-09-26 @ 18:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0