monsterdag

Åh skjut mig vad jag är trött! Har idag jobbat tio timmar o en kvart. Har väl sammanlagt suttit ner i en kvart. Är så himlans trött i fötterna så ja önskar att ja inte behöver stå på dem på resten av kvällen! (Ska försöka få igenom det)
Lyckades äntligen gå o lägga mig tidigt igår, redan kvart i tio. Men fransyskorna (med julen) skulle åka buss från Haukeliseter kl 7.00 och skulle således ha frukost 6.30 (det är då vi brukar börja fixa med den).
Började alltså jobba kvart i sex. Var inte så trött då men sen kom en buss med panchisar kl 12 o då blev de full fart igen o massa massa massa disk. Hann inte med allt ja skulle så ja stannade en halvtimme efter att ja slutat också för att inte lämna Jens i skiten.
Nu tror jag att jag ska måla naglarna o se på Sex and the city eller nåt. Bara en dag kvar till lite ledigt nu iaf! :)

///ganaa

Kommentarer
Postat av: Mams

Älskling, ta ett fotbad, smörj in dem och sov. Vi ska se på fotboll Sverige-Ungern. Hur många dagar ledigt fredag - ?.Puss

2008-09-10 @ 20:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0