Köttkakan

Idag skulle jag, johanna och johan ta oss en tur upp på berget på andra sidan sjön och bestiga toppen "köttkakan" (typ större köttbulle på norska, berget ser ut som en sån, därav namnet). Men när vi vaknade möttes vi av totaldåligt väder. Det regnar non-stop och själva köttkakan syntes inte ens.
Nu har det iofs klarnat upp lite men det regnar fortfarande så det blir nog ingen bergsbestigning idag. Ska dock försöka ta mig ut. Det finns mycket vandringsleder här, men inga mindre vägar eller så. Det är bara Europavägen och den är ganska hårt trafikerad så springträning får bli på lederna (men det är ju bra underlag o jobbigt som fan så det funkar nog).
Sen har vi även ett litet gym i personalboendet och där finns t.ex. min favorit pilatesbollen, så vi ska nog kunna bli kompisar.
Är dock fortf ganska förkyld så jag väntar lite med träningen.
Nej, nu går ja bort och kollar vad det är för lunch idag.

/Gana

Kommentarer
Postat av: Mams

Är det god mat då ... bortssett från Römmegröten?

2008-09-04 @ 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0