japp...

.... och ni som vart i Hemsedal har alltså besökt en stad i jämförelse med Haukeliseter. Tack Elin! :)

Idag har jag och Calle jobbat världens snabbaste trerätterspass trots 30 gäster.
Alla utom en grupp på tio pers hade ätit och vi hade fått bort disken kl halv 8. kl 8 kom sista gänget och kl 11 stängde jag o Johanna för kvällen. En halvtimme innan arbetsdagen slutade! Helt fantastiskt!
Så nu har man till o med TID att umgås lite med folk innan sängen kallar. Har varit såå trött idag.
Min dag enligt planerna var:
- gå upp ät frukost hyffsat tidigt (alltså ca 9.00)
- Bestig berget bakom HS
- Träna
- Duscha och ät lunch
- Sov en stund
- Gå till jobbet

Min dag BLEV såhär:
- Sova länge och bli väckt av brandalarm
- Äta frukost
- Se på Terminator 2 med Calle & Otto
- Äta lunch
- Bestiga berg och träna
- Duscha
- Gå till jobbet.

Jag missade med andra ord min sova middagtid. Inte bra för jag var trött som ett as istället. Skärpa mig!

Kommentarer
Postat av: elin

varsågod, så lite så:P

hoppas beställningen kommer fram som beräknat:)

2008-09-19 @ 19:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0