Inte min dag

Nä, inte idag.
Sov längre än jag tänkt, vilket jag kanske (antagligen) behövde. När jag gick upp var vädret sämre än lovat o jag känner mig rätt nere. Inte av någon speciell anledning utan bara lite ledsen.
Åt frukost (macka och mjölk o flingor). Följde lite diskussioner som pågick under tystnad och gick sen för att borsta tänderna och sånt. Lyckades tappa bort min andra lins denna vecka, trots att jag stod framför spegeln i mitt rum och alltså inte kan ha tappat den särskilt långt. Hittade den hursomhelst inte, så nu får ja fan skärpa mig annars är linserna slut innan september.
Ska väl kanske försöka ta mig ut o gå en sväng sen. Brukar hjälpa på deppdagar. Börjar jobba halv 4 iaf.

/Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0