Då far vi!

Jahapps!
Tog nu mitt förnuft till fånga och skapade en blogg efter lite påtryckningar från omvärlden. Jag ska under hösten befinna mig i Norge - Haukeliseter och servera o ha de gött. Hoppas jag.
Efter en fantastiskt rolig helg i orsa körde ja hem till Sthlm o packade som en blixt ihop allting. Åh faan va grejer... Har försökt rensa, men efter att jag ändrat mig i frågan om att ha skidor med mig och beslutat att jag vill det blev det bra mycket tyngre (och otympligare!) än jag tänkt mig.
Alltså, Stort skidfodral, Stor ryggsäck (jag kan tänkas försvinna bakom den), samt liten ryggsäck (blir på magen). Som tur va har ja ju världens bästa vän som skjutsade mig till tåget o hjälpte mig bära. Utmaningen blir Oslo Sentral där ja ju måste klara mig själv till bussen. Men det går nog bra :)
Sitter nu på tåget och är nästan i Hallsberg. Har datorn och min älskade rosa "dongel" som kan rädda resan till norska gränsen. Sen blir det tokdyrt o surfa så då får väl ipoden som rädda resan.
Kommer inte vara framme förrän tidigt imorrn bitti.
Resan började ju bra, tåget va i tid, men nu för en stund sen hade vi visst fel på loket o va tvungna att stanna. Verkade gått bra iaf.

/Gana

Utsikt över Drammen. Norge bjöd på mycket mörker.
Utsikt över Drammen från bussen. Mycket fint i natten.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tur att du har lite at fixa med nu på den långa resan =) hihi kul att följa ditt äventyr. Det kommer bli skit bra.

Kram påre ;)

2008-09-01 @ 16:34:17
URL: http://ganasgalna.blogg.se/
Postat av: Monika

Kul att vi får vara med om dina äventyr i Norge. Hoppas du får det bra!

Kram Monika

2008-09-01 @ 18:33:00
Postat av: KR

Hurra för rosa!

2008-09-01 @ 21:44:26
Postat av: Mams

Hej raring,

Jag hade gillat se dig försvinna där bakom packningen :-)

Ät nu inte för mycket Römmegröt, för det blir man fet av.

Puss,

2008-09-01 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0