Äventyr




Tog mig i kragen på eftermiddan och gick ut o powerwalkade bort till dammen. Där hittade ja en liten knöl som jag besteg o så satt jag där i solen och mös och dingla med benen över kanten.
Kändes skönt att komma ut lite och ändå va ifred med min ipod. :) tur att det finns musik! :)
Nu blir det en dusch och sen jobb. Mycket folk ikväll eftersom det är fredag. Det är också min första "riktiga" kväll, dvs när jag inte är under upplärning. Går nog bra. Trevlig kväll!

/Gana

PS. Ni vet väl att ni får fram en bildtext om ni för musen över bilden? Och att det går att klicka på de små bilderna för att få dem större?

Klätterkurs?  dingel dingel  hej    Blomma på fjället  Okej! Jag ska akta mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0