Att ta tag i ett liv

En sak som jag har märkt när man är ute och flänger såhär är att det är väldigt lätt att skjuta upp saker, alternativt inte låtsas om dem. Det kan gälla boka tandläkartid, gå till optikern, söka jobb till vintern/sommarn, ringa upp folk som ringt mm.
Vet inte riktigt varför det blir såhär men antagligen är det för att allt känns så fjärran. Samtidigt går ju tiden jättefort och rätt vad det är, är man hemma en vecka och behöver gå till optiker, tandläkare, bank och allt vad det är och då är det ju smidigt om man bokat in detta.
Samma sak med jobb. Rätt vad det är har jag bara en vecka kvar av min anställning och då är det ju bra att veta vart man ska ta vägen sen.
Idag har jag i alla fall tagit tag lite i livet och mailat Stefan i Ramis (igen! Han är ju inte den snabbaste) samt skickat mail till personer som sökt mig och som jag glömt bort.
Känner mig lite duktig iaf.

Strax är det lunch och sen tror jag att jag ska bestiga berget bakom Haukeliseter innan jag börjar jobba halv 4.
///Gany 

Kommentarer
Postat av: kajsa

herregud! är det bara en vecka kvar det kändes som om du skulle vara där i en evighet!

betyder detta att man får träffa älsklingshannan snart igen eller drar du vidare till nästa ställe direkt?

2008-09-17 @ 00:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0