Vitt vitt vitt

Inatt har det snöat massor. Calle, Otto och Lillklimpen är och åker skidor. Eller, korrigering, det går i fyra timmar för att åka skidor i några minuter. Så är livet utan liftar :)
Är iaf mellan 1½ och 2 dm snö :) gött gött!
Skulle egentligen vara ledig idag, men känns jättedumt att börja med 2 dar ledigt efter min ferie så jag fick jobba lite av Jamilas pass, samt att Calle blir lite sen hem från fjället så jag ska ta ungefär en halvtimme på hans kvällspass också. Skönt med lite fler timmar. Blir ingen fet lön den här månaden direkt...

///Gany - ska ut i sina rosa skidbyxor och bygga en snögubbe :)

Kommentarer
Postat av: elin

hur blev snögubben? lika fin som min å pontus?:)

2008-10-27 @ 19:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0