Världens bästa barnbarn

Det är jag!

Idag åkte jag till lilla mormor. Gick av i Fruis och köpte lunch på Ersson's och så köpte jag fyra små rosor till henne för att hon är så söt :)
Sen åt vi lunch och bakade en sockerkaka. Medan den stod på svalning gick vi en promenad i det fina höstvädret. Så mysigt att få se lite fina höstlöv och fint!
Efter mormor fortsatte jag mot farsta centrum där jag mötte Sandra. Vi gick runt o kikade i affärerna och hittade lite fina saker. (som vanligt rätt lika varandras :P)
När jag skulle ta bussen hem ringde jag pappa för att höra var han höll hus, och dra på trissor om han inte var i farstakrokarna påväg hem från jobbet!
Så hannapanna fick skjuts hem o nu sitter jag i soffan o kollar på House med papi som gjort te.

Annars har jag även under dagen ägnat mig åt pillerknaprande då jag åkte  på VÄRLDENS förkylning inatt. Har haft sjukt ont i halsen hela dan. Mamma tvingade i mig massa förkylningsmedicin som smakar bajs men Sandy sa att det hjälper så jag fortsätter väl då. :)

Nä hoppas ja mår bättre imorrn!

/snorungen

Kommentarer
Postat av: Mams

Sandy är en klok flicka hör jag.

2008-10-15 @ 09:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0