Semester etapp 1:2

Goddag! Nu är jag i Sverige!
Det har varit en lång natt, sov väl 2½ timme på bussen. Vaknade kvart över sex och tänkte att det är väl lika bra att försöka se lite av Oslo nu. Gick sådär för det var fortfarande mörkt...
Kom till Oslo busstasjon fem i sju, alltså en kvart tidigare än tidtabellen och hade gott om tid att leta upp min perrong och köpa en liten frukostyoghurt.
Jag skulle till perrong 6 och hittade direkt perrong 7. Problemet var att nästa till vänster var perrong 4. Någon hade gömt min perrong!!
Lyckades tillslut leta på den pyyyyttelilla skylten som visade vart den låg.
Har nu lyckats sova sammanlagt tre timmar på tåget. Hade inte samma tur som på hitvägen med el, så tyvärr kan jag inte ha sladden till datorn i. Hade tänkt se på film men det sket sig. Hinner kanske ett SATC avsnitt dock.
Har dessutom planerat in date med mormor imorrn på dan och sen ska jag till frisören (jippi!) på onsdag em. Blir en bra planerad vecka det här!
Ikväll blir det bio med mamma o pappa. Myspys!

Hörs lite senare då!
/Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0