Semester etapp 1:1

Ja, sitter här i fellesrummet och tittar på klockan. Sjukt vad tiden går sakta. Ryggsäcken är packad, nisten gjord, teet drucket och tandborsten laddad. Ska snart borsta lite på tänderna och sen vänta sista timmen. Haukeliekspressen stannar här några minuter efter halv två och tar mig till Oslo på fem timmar. Hoppas att turen blir lite behagligare än hit då de körde som idioter...
Fortsätter såklart min resa på bloggen så fort jag passerat svenska gränsen och kan plocka fram min lilla dongel igen! God natt på er alla, gissar att jag är bland de sista uppe...

/ Gana - pausar i sin galna resa för 2 små galna resor :)

(skriver på chefens liiiillla liiiilla MSi Wind Notebook dator, den är pyyytteliten och jag trycker på fel tangenter HELA tiden! Men ååå så söt den är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0