Ryggsäck och svensk radio

Usch vad jag avskyr att packa. Det är ju så himlans svårt att veta vad man kommer behöva eller vilka kläder/grejer man kommer vilja ha.
Måste dessutom packa för att vara hos Kirre i nästan en vecka också och då vill jag ju inte behöva ta med mig grejer från sthlm eftersom då får jag ju dubbel uppsättning här sen... Trixigt...
O så måste ju datorn få plats så jag klarar 7 timmar tåg x2.
Blir iaf bara stora ryggsäcken, varken mer eller mindre. Tillräckligt att släpa på den faktiskt...

Slogs förresten, appropå ingenting alls, att jag ju faktiskt kan lyssna på svensk radio på nätet. Varför har jag inte kommit på det tidigare? De dryga var ju mest att internet är så segt o dumt idag att jag inte riktigt får saker o ting att fungera, det är till exempel tredje gången jag skriver detta inlägg...

Nej, en dusch på det här, sen packa klart, gå till repan och ta ut pengar till bussen samt göra sig ett litet nistepakk (matsäck).
Tur att bussen går om 6½ timme så man har tid på sig. Kanske ska ta en liten lur också. Vi får se...

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0