Piggtrött

Jag är piggtrött. Jag sover för mycket. Jag är ju tillsammans med universums absolut tröttaste människa - alla kategorier. Igår gick vi och la oss o kollade på film klockan kvart över sju. Den var med andra ord slut strax efter halv nio. Och då ville han sova!!! Kontenta: Jag vaknar kvart i sex imorse - en kvart innan hans väckarklocka. Pigg som en lärka och inte alls sugen på att sova mera. Kirre - totalt väck - sover som en stock.
Så jag gick upp med dom andra och satt o kollade på när dom åt frukost. Sen blev det lite Sex and the City (3 avsnitt) och sov lite till (vad skulle jag annars göra?).
Idag måste jag träna lite eller nåt så jag blir trött.
Sen ska jag o Kirre ut o äta idag, så då kanske vi går o lägger oss efter klockan halv åtta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0