Opplaering

Imorgon ska jag ha opplaering av vask med Sara som är ny här. Detta innebär att jag helt enkelt ska lära henne vaska. Ska faktiskt bli jätteroligt att lära nån annan. Känns extra kul när man inte vart här så länge. :)
Dessvärre är det i princip alla rum att vaska imorgon och Calle som också ska hjälpa till vilar upp sig från ryggskott och ska alltså inte bädda, dammsuga eller städa toaletter (kan inte böja sig ner). Så vad jag ska sysselsätta honom med vet jag inte riktigt.
Jaja, det blir nog bra, men risk för övertid, vilket ju iofs inte gör nåt eftersom jag då får lite extra lön. :)

Var ute och gick en timme nu på eftermiddan. Det var så skönt för det är kallt så det biter i kinderna när man kommer in och dom är alldeles rosiga. Märks att vintern är påväg. Hurra!
Ska strax ta en dusch och sen äta middag. Börjar jobba klockan 19 igen och jobbar 4 timmar eftersom jag har pool. Ganska drygt att jobba pool eftersom man inte känner att man är ledig nåt under dan även om man bara jobbar de schemalagda 7,5 timmarna. Började 11 idag och vaskade till halv 3 och nu är jag alltså ledig fram till 7 igen.
Ha en trevlig lördagkväll allihopa!

///Gany

Svar till kommentarer:
Till Helena: - Självklart ger jag dig snö om du ger mig en bulle!
Till Fjunis: - Nej, den nya given av SLAO har inte nått Haukeliseter än.
Till Mamma: - Nej, vi skriver inte dikterna själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0