Luugn igen!

Faran verkar över. Jag (Gany) har nu lyckats ta tillbaka makten över min EGEN blogg. Lite läskigt hur det där "gästbloggande" urartade. Jag trodde faktiskt att vi skulle få ett harmlöst inlägg om lefsor och turbindningar eller skånska eller nåt.
Tyvärr missbedömde jag, men ni kan vara lugna. Han är nu fångad i Pokerträsket tillsammans med övriga kapare.

Till Blomman vill jag bara säga att du varit exemplarisk ikväll och stått ut med det mesta och ändå fortsatt försvaret och inte tappat tron på att jag inte gått förlorad! I love you!

///Gany

Kommentarer
Postat av: Blomman:)

Tack:) tycker själv att ja klara mig rätt bra! aldrig att ja skulle tappa tron för dig! försökte hjälpa dig få lite vett i de manliga könet du verkar dras med där borta.. lektionen fortsätter vid tillfälle.. bara så "NI" vet;)

2008-10-31 @ 21:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0