ledighet som främjar jobb

Eller hur man nu ska se på dessa två dagar. Var ju som sagt ledig måndag tisdag, mot min vilja eftersom jag vart ledig så länge nu. Fick ju trots allt jobba lite för Jamila igår och sen skulle jag ju ta en halvtimme åt Calle - som blev 7 timmar.
Idag skulle jag ta 3 timmar åt Bettan, men jag och Malin höll på med massa planering inför nedvasken som startar nästa vecka så det drog ut en del på tiden. blev tillslut 6 timmar drygt.
Så totalt på mina 2 lediga dagar har jag jobbat 17,5 timmar - vilket är typ 2,5 timmar mer än när jag faktiskt jobbar. Intressant!
Men så hittade jag och Malin en oöppnad flaska vin i snön utanför ett rum som övergavs igår, så då har vi lite mys ikväll :)

/Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0