Kan man ha för många underställ?

Satt nyss inne i Fellesrummet och diskuterade underställ.
Victor sa att han hade ett underställ och det räckte minsann. Nils höll med.
Jag och Oskar utbröt i kör: ETT!? och började sedan tyst räkna hur många vi själva hade.
Han kom fram till tio och jag tror jag ligger strax under det.
Men för tusan, man klarar sig inte med ett underställ! Okej, om man bor på Grev Turegatan och är hos mormor i Södertälje som mest nån vinter så kanske man klarar sig med ett, men nu talar vi om folk som bor här på vintern också. Där det är mest snö i hela Norge. Där det faller cirka 11 meter per säsong. Ett underställ? Skämtligt!

Nej, själv har jag ju spänkat in mig på årets inköp så nu hoppas jag bara att det finns hemma i storstan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska inte va så prylgalen.. ett underställ räcker otvättat i minst 3 säsonger, så det så!!

Nä usch ska jag säga som har svettfobi.. är jag kvinnlig av mig?

2008-10-05 @ 01:06:44
Postat av: Fjune

Det var alltså jag Jonas "Fjune", "Fjunka", "Sötnos" Ericsson som skrev kommentaren..

2008-10-05 @ 01:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0