Jag har fått ett nytt smeknamn

Husmusen.

Har ännu inte bestämt mig för om jag tycker om det eller inte. Det lutar åt inte men jag har uppenbarligen inget att säga till om i fallet.
Det hela kommer av Oskars (O) plötsliga kommentar vid frukosten häromdan:

Jag: Ååååh, tiiiiiitta!!!
O: Ja, det blåser! Man kan kite'a!
Jag: Neej! Det är snööööö!!
O: (går bort till diskbänken och utbrister) Om jag ska göra en disneyfilm nån gång, då ska du få vara musrösten.
Otto: Ja! Du är en mus Hanna. Liten, barnslig och piper.
Fellesskratt.

Igår utkom så första numret av "Fellesbladet", utgiven av Johan "Hierta" Hårderup. Där finns incidenten med Rickard på personaltoaletten med. Dessutom står det officiellt att Hanna "Husmusen" Ehlin, erkänt brottet men tillägger att det inte var med uppsåt.

Intressant.



Jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0