Den lediga dagen som försvann

Är ledig idag. Eller, jag var ledig idag...
Sen gjorde ja en lista (typiskt mig). Då var jag inte ledig längre. Detta ska jag göra på min lediga dag:

- Fixa naglarna (minsta utväxt och dom går i tusen bitar när man har vask)
- Fixa ögonbrynen (inga kommentarer, det behövs helt enkelt)
- Tvätta (som alltid när jag är ledig)
- Laga byxor (en liten uppläggning som gått upp)
- Virussöka datorn (den är knäpp som vanligt)
- Träna (Passa på när man inte ska jobba)
- Gå en promenad (Lite luft skulle inte skada)
- Ringa mami (jadå)
- Ringa Alle (som jag skulle gjort igår)
- Boka tågresor till Hemsedal
- Betala mitt huskonto (annars åker man väl på ränta?)
- Fixa musiken på min dator (som plötsligt inte finns?)

Tur att man ska jobba imorrn så man kan vila upp sig....

Kommentarer
Postat av: Mams

Glöm inte lillebroren i dag ...

2008-10-02 @ 13:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0