Dagens...

...Resa: Hemsedal - Haukeliseter
...Sämsta: Här slåss "lämna Kirre" mot "pajad dator" men det senare får nog vika sig pga Dagens bästa.
...Bästa: Datorn gick igång igen när han väl var hemma.
...Mysigaste: Fredagsstämningen på Karl Johan!
...Mesta: Cubus. Verkar finnas en butik i varje håla i hela Norge.
...Sötaste: Butiken "Lillegull" i Bö.
...Radiokanal: Radio Norge - Stasjonen med variert musikk fra de siste fire tieåren.
...Norska: Svordom på norska heter helt superfint "Fyord" :)
...Äntligen: Krama mina snuttar Otto & Andersson
...Oväntade: Känslan då jag insåg hur mycket jag saknat Haukeliseter och alla här.
...Hjälte: Vladi som trotsade snöstormen för att hämta hem mig.
...Sanning: Att nu MÅSTE jag sova!


///Gany


Kommentarer
Postat av: mams

Hjärtat, vad kul att höra. Du Cubus ÄR norskt. Jag sover knappt heller. Bara jobb hela helgen ... men det blir bättre. Pussssss

2008-10-25 @ 20:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0