Dagens to do

Blev, dagens did do.

Var duktig och gick upp klockan 9 fastän jag hade sovmorgon. Tog en promenad med Malin i regnet i en timme och sen åt vi frukost. Efter det vart det träning i gymmet, med Coach Johan som ledare.
Tränade massa överkropp och på lunchen kunde jag knappt äta för jag var så trött. Vi fick dock kycklingwraps så det gick ner lite ändå.
Tog en dusch efter maten och kröp tillbaks ner i sängen. Sov en timme och det var såååå skönt! Kändes som en hel natt! Sen var det bara att stryka en jobbskjorta (eftersom jag såklart smutsade ner den andra på EN kväll)
Och ja, nu är det jobb 8 timmar som gäller. Sista kvällen med jobb på länge! Göött!

Ha en mysig lördagkväll. Här har det regnat HELA dan!

///Gana (Och Helena, dom ÄR mina! :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0