Alltså, vilken dag är det?

Har nu gått en vecka sedan jag kom tillbaka från ferien och redan har känslan av dagsvildheten kommit över mig. De senaste tre dagarna har jag funderat säkert tio gånger om dagen på vad det faktiskt är för dag idag.
Men idag är det torsdag, det vet jag. Tror jag.

Är klar med allt skrivjobb till nedvasken iaf, så nu blir det inge mera övertid för den sakens skull iaf. Idag var det dock ett pulver som rökt på sitt rum så jag fick ställa mig och sanera hela rummet, och tvätta allt från sängkläder till gardiner. Inte kul. Det var liksom inte med i min dagsplanering.

Nu till dagen kuligaste! Håll utkik i bloggen ikväll, för det kan bli så att en sedan länge bloggnegativ men nyfiken halvläsare dyker upp med ett gästspel under kvällen.....vem vet?

///Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0