Trötttrötttrött

Usch, har råkat ut för en fantastisk schemaläggning mina sista dagar. Jobbade kväll igår, frukost imorse, kväll imorrn och frukost på onsdag. Gick och la mig direkt när jag kom hem från jobbet igår för att upp o gå till jobbet halv sju imorse.
Nu är jag ju iofs ledig till imorgon eftermiddag, men sen blir de samma grej igen.

Men helt ärligt, vad spelar det för roll? Jag ska ju fara min kos på onsdag natt.
Näe, snart blir det middag och sen lite kos tror jag. Kallt som tusan idag. Cirka tio minus och snålblåst i full fart. Det susar i väggarna igen!

Kommentarer
Postat av: Mia

Men hej tjejen! Har helt missat mejlet med att du har en blogg och har inte varit på fb sedan augusti... Kul läsning i alla fall och tänk att nu börjar nästa etapp av ditt liv! Hoppas du haft det riktigt bra och att det är skönt att dra vidare. Nu jobbar jag i Grönklitts reception över vintern och det är kul. Samtal/dag där = samtal/sommar på otb. Vi hörs och ha det bra så länge. Kram Mika

2008-11-24 @ 17:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0