Stulen 3rätters

Igår skulle jag och flicksen här äta min sista trerättersmiddag. Vi hade ju värmt upp med skidåkning, bastu och popcorn men blev snuvade. Plötsligt, mitt i döda november, hade vi igår massa gäster och maten räckte inte till oss (dum regel de där med gästerna går före personalen!). Istället fick vi äta mat från cafémenyn. Vart helt ok ändå, men vad är en fjällburgare med tyttebaersdressing och potetbåtar mot oksefilet med chevrepuré? Inte mycket.
Trevligt var det iaf och efter lite Backgammon och Sex and the city var det sova. Vi var inte jättekaxiga igår, vissa av oss slitnare än andra. Haha. (Jamila och Jasmine drack juice till maten, veklingarna)

  
Sara & Bettan i min soffa.                        Snygga Jamila - lite sliten
  
  
Bettan & Jasmine i restaurangen.            Varm sjokolade á la Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0