jaha?

Känner mig sjukt rastlös om kvällarna. Har nu jobbat tio dar i sträck och det börjar faktiskt kännas lite. Är rätt slut i huvet och orkar verkligen inte träna efter jobbet.
Dessutom känner jag hur mycket jag  saknar alla. Alla som känner mig, som vet hur jag är, vad jag skulle få för mig att säga och inte säga, dom som jag kan prata med och som jag har  sjukt kul med. Ni är inte här... =(

Ikväll har vi dock, förutom fellesvasken, klarat av att spela Maffia i cirka 2 timmar. Kul att vi gör nånting sånt allihop ibland, även om det inte riktigt är spelet för mig.

Idag körde vi även igång nedvasken med buller och bång. Klockan 8 startade vi med fellesfrukost och nio delade vi in oss i 2 lag där jag var ansvarig för det ena, som skulle nedvaska 200-korridoren.
Sen har vi städat och fejat och skrubbat så händerna nästan blödde hela dagen och framåt fem så var alla våra rum tipp topp fina. 2 dar kvar till ledigt!

På onsdag har vi Halloweenfest. Temat är skräckfilm. Bad er ju förut om lite tips. Har fått hela NOLL förslag (dåligt) så jag har tagit saken i egna händer. Fått lite hjälp med sminktips av Pinnen också, så jag hoppas jag lyckas med min outfit.
Ni kanske får se nångång.

Ha't bra!

///Gany

Kommentarer
Postat av: Mams

Raring, vi är här!! Ring när du inte är i vasken!!

Lillebroren är hemma och lite sjuk just i dag, så han kanske behöver höra din röst eller så ... puss

2008-11-04 @ 14:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0