Dagen efter

Ja, igår var det ju då Halloweenfest. Var inte världens drag direkt. Vi kom igång sent och slutade tidigt. Passade mig bra, eftersom jag var sjukt otaggad och tänkte in i det sista strunta i alltihop!
Men tog mitt förnuft tillfånga och fulade till mig tillsist.

Vid midnatt skulle vi ut på nån slags tipspromenad, men chicken och sjukt mörkrädd som jag är vågade jag inte följa med. En av grupperna pallade inte gå ut överhuvudtaget så vi stannade inne och fortsatte festen.
Innan jag gick och la mig fick jag för mig att tvätta håret, vilket med facit i hand var mycket duktigt av mig, då det var fullt av svart hårspray.  
Sov gott och vaknade vid tio, utvilad och lättad över min första lediga dag sen ferien.
Tog en lång frukost, även om jag bara åt en tallrik yoghurt, och sen såg jag en film på Canal+ med några av de andra.
Candy hette den och var faktiskt riktigt bra, om än lite konstig.
Efter lunch städade vi i Nansen efter festen allihop och sen tog jag mig ut på en promenad.
Insåg på utvägen att det är sjukt jobbigt att gå i oplogad snö. Så på hemvägen gick jag längs stora vägen. Den är ju inte jäättetrafikerad men lite läskigt är det allt när bautalångtradarna kommer, så då hoppade jag ner i diket :)

imorrn ska jag möblera om o tvätta lite :)
///Gany

  
Städa, städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0