Brunch



Imorse hade vi sovmorgon hela högen (utom Yi, Erik och Jamila förstås som jobbade) Så när vi gick upp vid halv elva ordnade vi en riktigt mysbrunch.
Våfflor, hembakt bröd, te, yoghurt och gottis.
Ute var vädret fint men med en sjukhelsikes vind. Jag och Sara skulle ta en promenad och tog på oss tusen lager kläder, men vi gick sammanlagt kanske 200 meter och på hemvägen var det inte ett dugg mysigt då vi hade all vind i ansiktet.
Nu har Bettan bjudit in till "fest" på hennes rum, ska bli intressant. Tar med min kameran för dokumentation iaf.

Ni kära läsare (som fortfarande verkar vara samma tappra skala), jag tycker ni blivit dåliga på att kommentera... =(
snart kommer bloggen göras om från Norgeblogg till Sverige/Österrike eller nåt. Har en liten idé iaf.
Trevlig fredagkväll på er!

///Gany

Kommentarer
Postat av: mams

Jag kan hjälpa dig med den .... kom hem så fixar vi ;-)-

PS Ska vi boka massage hos Marie tycker du?

2008-11-23 @ 12:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0