and so it begins...

Ikväll har jag sagt mina första hejdå. Stor-mackan och Oskar ska hem på ferie och ger sig av i Mackans lilla assnygga Audi A3 inatt och kommer inte tillbaka så länge jag är kvar.
Lite knasigt känns det att ha sagt hejdå och veta att man kanske aldrig ses igen. Men nu känns det nära ändå. Har fem jobbdagar kvar. 2 vask, 2 kväll, 1 frulle. Börjar med nedvask imorrn hela dan, sen 2 dar ledigt. Förhoppningsvis blir det skidåkning då, eftersom iaf Rauland öppnar. Vet dock inte riktigt hur långt det är dit. Haukeli och Rölda kan nog inte öppna tyvärr.. Det är helt klart närmst men de ligger lite lägre än vi och har fått mer regn än vi, plus att det töat som tusan idag. (snöade dock från ca 15.00 och pågående)

Nu ska jag sova.
Fellesfrukost klockan halv nio imorrn.

///Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0