Till Örebro



Pangbruden. Bilden är tagen 15 januari 2005 hemma hos Bettan under en av
våra många "men vi klär ut oss lite"-dagar.

Idag ska jag åka till Örebro o hälsa på Bettan!
Ska bli så himlans kul o träffa henne o se hur hon har det och så. Bussen går halv två så om nån timme sådär ska jag väl ta tåget in till stan.
Har idag även pratat med SAS så att mitt skidfodral får följa med på resan till Österrike om två veckor. Tjejen jag pratade med var dessutom snäll o lät mig betala för ett par skidor fast jag ska ha två. Återstår nu bara att hoppas att personalen i inchecket är lika snälla :)
Annars har jag grym träningsvärk i ben och rygg idag efter mitt pass på gymmet igår. Men det är bra o få igång benen, kommer behöva dem i vinter ;) Passade på att sola också så nu är man lite fräschare. Skönt!

Må så gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0