längesen

Ja, det var inte igår jag skrev här inte. :)
Men har inte känt nu under vistelsen hemma att det funnits så mycket att berätta om.  Allt har liksom bara rullat på. Förra veckan var det mys med Kristoffer mest hela veckan. Och så köpte jag mig en bil! :) Den är såå fin!

Börjar få läget under kontroll inför avfärden till Österrike på onsdag. Men ordentligt rädd är jag allt! Har iaf igår fått kontakt med min blivande rumskompis Nienke från Holland.

Återstår egentligen bara att införskaffa en tandborste och en ryggsäck, och det ska jag nog försöka ta tag i idag. Ha det gott allesammans!

///Gany

Kommentarer
Postat av: Emma

Ohh... Gratulerar till bilköpet :o)

Tror att du får det grymt i Österike.



Ha det bra!



2008-12-16 @ 22:48:37
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0