Dag 12

Söndag. Idag börjar veckan. Fick vara standby på glaciären och tänkte att eftersom solen lyser kan det nog va nice o glida runt där ett tag för lite betalning.
Men när jag väl kommit upp hit var det ett stort slöjmoln för solen och det blåste massor. Men jag bestämde mig ändå för att ta några åk eftersom pisterna antagligen var skitafina såhär dags.
Men när jag kom ut igen hade de stängt i princip alla liftar, så nu sitter jag här på glaciären och väntar på att tiden ska gå. Klockan ett går mitt stand-by pass ut så då kan jag åka ner igen, vad jag nu ska göra där. Detta är rätt segt, särskilt när det är kallt, blåsigt och stängt så friåkning inte är ett alternativ.
Nu ska jag boka hemresa tror jag. Om det går :)

///Gany

Kommentarer
Postat av: mams

När siktar du på hemresan?

2008-12-28 @ 14:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0