Arlanda

Sitter nu på ett café utanför gaten och är nervös. Har lugnat mig lite efter att ha checkat in bagaget, gått igenom säkerhetskontrollen och hittat rätt gate.
Bara flygningen kvar nu :S
Har studerat väderläget noga, i Oslo (där jag ska mellanlanda o byta plan) är det mulet och svag vind=okej och i Salzburg, visserligen lite kallare och regn men bara 1-5 m/s. Känns bra.

Incheckningen av mitt "lilla nätta" bagage gick bra. Inga extrakostnader eller övervikt. (duktig hanna!)
Ska nog gå o köpa mig lite fika snart, tror det blir lättare med en liten bulle att flyga :)
Spänd på hur illa det är ställt med mitt boende. Hoppas verkligen att det är okej.
Ganska tråkigt att resa själv, måste va jobbigt att vara affärsman o flyga till höger o vänster jämt alldeles ensammen.
Nej, nu ska ja facebooka lite. Ha de gott allesamman så hörs vi i Österrike!

///Gany - påväg till nästa äventyr.

Kommentarer
Postat av: .

Lycka till på äventyr nummer två Häänyyy =)

/många kramar jamila

2008-12-18 @ 12:11:13
Postat av: mams

Men var är du nu då?

2008-12-20 @ 10:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0